Statusuri Iubire

23.07.2010 01:59
  • Cand iubesti esti cel mai fericit om din lume, cel mai trist lucru este sa suferi din iubire !
  • I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine…
  • Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu…
  • N-ai fi crezut că o sa te iubesc, n-ai fi crezut că mă vei iubi, dar acum suntem împreună şi nimeni şi nimic nu ne va despărţi !
  • Pe malul marii negre statea un copilash si imi zicea de tine ca esti un ingerash…
  • O scoica mare e inima mea si perla iubirii se afla in ea!!!scoica se sparge de stancile reci, perla iubirii ramane pe veci!!!
  • siNceR…IubiREa Nu iNseAmnA deCat Un eSheC….nU tE RiSca…..Ai Sa rEgrEtZi oDatA…=((
  • As vrea sa fiu o stea…o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca.Te iubesc, printesa mea.
  • Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna…
  • De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic!
  • O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei…si n`as regreta deloc !
  • Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma… esti IUBIREA!
  • Distanta ne desparte si totusi ne apropie? raman singura, aud doar bataile inimii care ma asurzesc, totul se topeste odata cu tristetea sufletului tau…
  • Traiesti fiindka traiesti! Iubesti fiindca traiesti…
  • Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e ku mine… dar un singur lucru insa stiu, caci mi-e tare dor de tine…
  • Tu de vei iubi pe altul… eu nu pot sa te opresk dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC !